28 wrzesień 2022 11:47

Jak wypromować sklep internetowy

Budowa biznesu e-commerce to droga, która wymaga dobrego planu. Efektywna strategia rozwoju sklepu powinna uwzględniać zarówno aspekty operacyjne czy sprzedażowe, jak i marketing w internecie. W artykule pokażemy Ci 5 sposobów na to, jak wypromować sklep internetowy!

 

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na uruchomienie firmy z branży e-commerce. Jednocześnie osoby, które prowadzą tradycyjne sklepy, zauważają, że bez przeniesienia działalności do internetu, ich biznes nie przetrwa. Właściciele sklepów internetowych mają szereg możliwości promocji swojej marki, dzięki którym mogą podbić serca rodzimych klientów, jak i rozpocząć ekspansję międzynarodową. Niezależnie od celu, muszą pamiętać o wypromowaniu nowej marki.

 

5 sposobów na to, jak wypromować sklep internetowy!

Digital Marketing oferuje szerokie możliwości promocji marki w internecie. Poniżej przedstawiamy 5 sposobów na to, jak wypromować sklep internetowy!

 

  1. Optymalizacja SEO oraz UX sklepu internetowego.
  2. Promocja firmy e-commerce w Google Ads z IdAds.
  3. Wartościowy i angażujący content marketing.
  4. E-mail marketing, czyli newsletter w sklepie internetowym.
  5. Perfekcyjna obsługa klienta e-commerce.


W dalszej części artykułu omówimy dokładnie, każdy z wymienionych aspektów. Pokażemy, jak efektywnie promować Twój sklep w internecie.

 

Zadbaj o optymalizację SEO i UX sklepu internetowego

Zanim rozpoczniesz rozbudowane działania marketingowe, zacznij od podstaw i zadbaj o optymalizację SEO i UX sklepu internetowego. Musisz pamiętać o dopracowanych, a zarazem unikatowych zdjęciach i opisach produktów oraz kategorii. Jednocześnie pamiętaj, by zadbać o intuicyjną obsługę witryny i uproszczony proces zakupowy. Sprawdź też, czy Twoja strona jest prawidłowo wyświetlana na urządzeniach mobilnych.


Zobacz, jak wypromować sklep internetowy z Google Ads

Wypełniłeś już stronę doskonale dopracowanymi opisami i zdjęciami produktów? Internauci kochają Cię za intuicyjną obsługę serwisu i łatwy proces zakupu? Doskonale! Zobacz, jak wypromować sklep internetowy z Google Ads. Kampanie reklamowe Google Ads to linki sponsorowane w wyszukiwarce, reklama banerowa na stronach internetowych oraz remarketing. W skutecznej reklamie Google Ads pomoże Ci IdAds.

 

Twórz wartościowy content i zdobywaj nowych klientów

Angażujące artykuły poradnikowe, atrakcyjne video na YouTube czy podcasty – te wszystkie elementy składają się na nowoczesny marketing treści. Twórz wartościowy content i zdobywaj nowych klientów, pokazując im, w jaki sposób oferowane przez Ciebie produkty pomogą rozwiązać ich codzienne problemy. Pamiętaj, że prowadząc firmowego bloga czy kanał YouTube, możesz świetnie wypromować sklep internetowy w nawet najbardziej konkurencyjnej branży.

 

Wykorzystaj siłę newslettera w sklepie e-commerce

Każdego dnia otrzymujemy dziesiątki niewyróżniających się wiadomości z rozmaitych serwisów internetowych. Pomyśl, jak wypromować sklep internetowy, dzięki e-mail marketingowi i wykorzystaj siłę newslettera w sklepie e-commerce! Pamiętaj, że kluczem do sukcesu nie jest budowa ogromnej, lecz zaangażowanej bazy mailowej. Pozyskuj adresy e-mail od zaangażowanych klientów i wysyłaj im przydatne informacje na temat produktów i promocji.

 

 

Pamiętaj, że zaopiekowany klient to powracający klient

Posiadasz dopracowaną stronę sklepu internetowego, prowadzisz kampanie Google Ads i angażujący newsletter, a Twoi klienci trafiają do Ciebie również z bloga i kanału YouTube. Pamiętaj, że zaopiekowany klient to powracający klient. Dlatego nie zapominaj o nim po finalizacji transakcji. Odezwij się z prośbą o rekomendację i zapytaj, czy jest zadowolony z zakupionego u Ciebie produktu. Zaoferuj mu rabat na kolejne zakupy i złóż urodzinowe życzenia!

 

Pomożemy Ci w promocji Twojego sklepu internetowego!

Wiesz już, że optymalizacja SEO i UX, reklama Google Ads, content marketing oraz newsletter i Customer Experience to kluczowe aspekty, które pomogą Ci wypromować sklep internetowy. Jeżeli szukasz zaufanego partnera w prowadzenia kampanii reklamowych w internecie, to skontaktuj się z nami. Pomożemy Ci w promocji Twojego sklepu internetowego!
 

Ta strona korzysta z plików cookie

Wybierając "Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które pomagają nam zapewnić lepszą obsługę i analizować korzystanie ze strony internetowej. Klikając „Dostosuj swoje preferencje”, możesz wybrać, które pliki cookie będą dozwolone. Tylko niezbędne pliki cookie są wymagane do prawidłowego funkcjonowania naszej witryny internetowej i nie można ich odmówić.

Ustawienia plików cookie

Nasza witryna przechowuje cztery rodzaje plików cookie. W każdej chwili możesz wybrać, które pliki cookie akceptujesz, a które odrzucasz. Więcej informacji na temat tego, czym są pliki cookie i jakie rodzaje plików cookie przechowujemy, można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Są konieczne ze względów technicznych. Bez nich ta strona internetowa może nie działać poprawnie.

Są niezbędne dla określonej funkcjonalności witryny. Bez nich niektóre funkcje mogą zostać wyłączone.

Pozwól nam analizować sposób korzystania ze strony internetowej i ulepszać doświadczenia osób odwiedzających.

Pozwól nam spersonalizować Twoje doświadczenia i przesyłać Ci odpowiednie treści i oferty na tej stronie i na innych stronach internetowych.