Ustawienie wrażliwości filtra spamu

Filtr spamu wykonuje wiele różnych testów na zawartości i temacie każdej wiadomości. W rezultacie każda wiadomość otrzymuje punkty. Im wyższa ich liczba, tym większe prawdopodobieństwo, że wiadomość to spam. 

Aby zmienić wrażliwość filtra spamu, należy zalogować się do Panelu Plesk.

1. Przejdź do zakładki "Poczta", która znaduje się po lewej stronie ekranu.

2. Proszę kliknąć w adres mailowy, dla którego ma być zmieniona wrażliwość spamu.

3. Należy przejść do zakładki "Filtr spamu" a następnie kliknąć w "Pokaż zaawansowane ustawienia".

Wrażliwość filtra domyślnie skonfigurowana jest w taki sposób, że wiadomości, którym przyznano 7 punktów lub więcej są klasyfikowane jako spam. Jeśli dostajesz dużo spamu przy obecnych ustawieniach, powinieneś zmienić wrażliwość filtra. Aby to zrobić, spróbuj ustawić go na wartość, np. 5. Jeżeli część wiadomości nie dociera na twoją skrzynkę, ponieważ filtr uważa je za spam, spróbuj zredukować wrażliwość filtra, ustawiając wyższą wartość, np. 8.

 

Ta strona korzysta z plików cookie

Wybierając "Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, które pomagają nam zapewnić lepszą obsługę i analizować korzystanie ze strony internetowej. Klikając „Dostosuj swoje preferencje”, możesz wybrać, które pliki cookie będą dozwolone. Tylko niezbędne pliki cookie są wymagane do prawidłowego funkcjonowania naszej witryny internetowej i nie można ich odmówić.

Ustawienia plików cookie

Nasza witryna przechowuje cztery rodzaje plików cookie. W każdej chwili możesz wybrać, które pliki cookie akceptujesz, a które odrzucasz. Więcej informacji na temat tego, czym są pliki cookie i jakie rodzaje plików cookie przechowujemy, można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Są konieczne ze względów technicznych. Bez nich ta strona internetowa może nie działać poprawnie.

Są niezbędne dla określonej funkcjonalności witryny. Bez nich niektóre funkcje mogą zostać wyłączone.

Pozwól nam analizować sposób korzystania ze strony internetowej i ulepszać doświadczenia osób odwiedzających.

Pozwól nam spersonalizować Twoje doświadczenia i przesyłać Ci odpowiednie treści i oferty na tej stronie i na innych stronach internetowych.