Blokada adresu IP
W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa danych zamieszczonych na naszych serwerach, wdrożyliśmy mechanizm blokowania ataków typu brute-force. Mechanizm ten polega na monitorowaniu ilości błędnych prób logowania (SSH, FTP, POP3, IMAP, SMTP, roundcube). Po przekroczeniu dopuszczalnego limitu, adres IP z którego pochodzą błędne próby logowania jest blokowany.
W celu sprawdzenia czy Twój adres IP jest zablokowany oraz w celu jego ewentualnego odblokowania postępuj zgodnie z przedstawioną instrukcją.
- Zaloguj się do panelu klienta https://panel.idhosting.pl
- W lewym menu wybierz pozycję Usługi > Serwery WWW > Szczegóły
- Przejdź do zakładki Odblokuj moje IP
- W kolejnym oknie pojawi się adres IP.
Ważne! Należy zwrócić uwagę, że w oknie pojawi się Twój aktualny adres IP bez możliwości edycji/zmiany.
Aby odblokować ten adres należy kliknąć przycisk Odblokuj.
- Po naciśnięciu Odblokuj pojawi się informacja czy adres IP został odblokowany.
- Pamiętaj, że adres IP możesz odblokować raz na godzinę. Aby podjąć kolejną próbę odblokowania należy poczekać lub skontaktować się z naszym działem technicznym.