Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki. ×

Blokada adresu IP

W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa danych zamieszczonych na naszych serwerach, wdrożyliśmy mechanizm blokowania ataków typu brute-force. Mechanizm ten polega na monitorowaniu ilości błędnych prób logowania (SSH, FTP, POP3, IMAP, SMTP, roundcube). Po przekroczeniu dopuszczalnego limitu, adres IP z którego pochodzą błędne próby logowania jest blokowany.

W celu sprawdzenia czy Twój adres IP jest zablokowany oraz w celu jego ewentualnego odblokowania postępuj zgodnie z przedstawioną instrukcją. 

  • Zaloguj się do panelu administracyjnego Plesk
  • W lewym menu wybierz pozycję Usługi > Serwery WWW > Szczegóły

 

  • Przejdź do zakładki Odblokuj moje IP

 

  • W kolejnym oknie pojawi się adres IP.

Ważne! Należy zwrócić uwagę, że w oknie pojawi się Twój aktualny adres IP bez możliwości edycji/zmiany.
Aby odblokować ten adres należy kliknąć przycisk Odblokuj.

 

  • Po naciśnięciu Odblokuj pojawi się informacja czy adres IP został odblokowany.

  • Pamiętaj, że adres IP możesz odblokować raz na godzinę. Aby podjąć kolejną próbę odblokowania należy poczekać lub skontaktować się z naszym działem technicznym.